PR článek lze charakterizovat hned několika způsoby. V dnešní době se jedná o dokonalý marketingový nástroj, který dokáže ovlivnit vnímání široké veřejnosti. PR články se s úspěchem využívají ve všech typech médií. Protože má internet v poslední době největší vliv na mínění veřejností, jsou PR články využívané především zde. Naprosto dokonale doplňují propast mezi vaším webem a potenciálním návštěvníkem. Právě proto jsou součástí budování zpětných odkazů, což je jeden z nejdůležitějších úkonů SEO optimalizace.
Správné použití dokáže divy
SEOlight s.r.o. má s PR články bohaté zkušenosti. Za poslední roky jich copywriteři této firmy napsali přes několik desetitisíců, což je úctyhodné číslo. Všechny tyto PR články jsou postupně publikovány buďto na podpůrné weby, anebo přímo na tematické magazíny a blogy. Díky tomu je možné dosáhnout maximální efektivity zpětných odkazů, které vedou právě na váš web. Přilákat návštěvníky na konkrétní stránky je nesmírně jednoduché, když zkrátka víte, jak PR články využít.
Mnoho typů k dosažení největšího úspěchu
Jak již bylo zmíněno, PR články mohou vypadat velmi různorodě. Někdy na internetu najdete PR články jako rozsáhlé tiskové zprávy, kde nechybí ani podpis či kontakt na autora. SEOlight s.r.o. však využívá zcela jiný typ PR článků, a to konkrétně dva typy:
– Revoluční – Krátké reklamní PR články určené pro podpůrné weby
– Tematické články – Jsou zpravidla delší než revoluční a jsou určeny pro magazíny a blogy tématem relevantní k danému článku
SEO optimalizace by se bez kvalitních reklamních textů neobešla. Jsou důležité k zaujetí návštěvníků a k odkázání na daný web, který může být právě ten váš. Svěřte svou webovou stránku do péče skutečným odborníkům a sledujte, jak se na vaše stránky hrnou davy návštěvníků, které zajímá, co vlastně vaše webová stránka skrývá.